piątek, 7 grudnia 2012

Ozdoby świąteczne... jeszcze raz

Udało mi się zrobić jeszcze dwie bombki na choinkę.
Jedna z nich jest owinięta muliną metalizowaną z dodatkiem cieniowanej i haftem.



 Druga cała w cekinach fioletowo-złota. W planach mam jeszcze kilka innych ale nie wiem czy uda mi się do świąt. Trzeba w końcu dokończyć bieżnik i dorobić jeszcze cztery aniołki a czasu jak na złość co raz mniej bo na uczelni kolokwia na okrągło. Oj żeby tak doba miała więcej godzin, choćby te 48. Byłoby cudnie :)


 Jeśli chodzi o bieżnik świąteczny to na dzień dzisiejszy mam już (albo dopiero) tyle.

2 komentarze:

  1. Bieżnik będzie dziełem sztuki - zachwyciłam się.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że jego efekt końcowy będzie się ładnie prezentował... jak już w końcu uda mi się go dokończyć to na pewno się pochwalę

      Usuń