niedziela, 26 stycznia 2014

Komplet dla Mężusia (Czapka +komin)

Doczekaliśmy się zimy we Wrocławiu. Jest biało i mroźno czyli tak jak w styczniu być powinno :) Ja mam swoją zimę a Mężuś ma swój zimowy komplecik, który dzisiaj prezentuję. W końcu doczekał się i On czapeczki i ocieplacza na szyję wydziergane całym serduszkiem. Mam nadzieję, że będzie dobrze grzał w uszy i szyję, a On nosząc go będzie czuł moją miłość.


Dane techniczne:
Czapka:
Włóczka BonBon Kalin 51g kolor 8242 (100% akryl, w 100g-130m)
Druty z żyłką nr. 6,0
Czapka robiona ściągaczem : 1p. 1l.


Komin:
Włóczka: Doris 200g kolor 244  (100% akryl, w 100g-150m)
Druty nr. 8,0
Wymiary przed zszyciem: 35x120cm
Komin robiony ściągaczem: 2p. 2l.

A taki stosik włóczek ostatnio przyniósł mi kurier :)


7 komentarzy:

  1. No brawo! Komplecik prezentuje się świetnie.
    Widać, że małżonkowi i ciepło i miło z takiego prezentu.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny komplecik. Mąż przystojny, to i się świetnie prezentuje, jako model.:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyny Mężulek z kompleciku zadowolony i cieszy się jak dziecko, że w końcu nie marznie w głowę.Oczywiście nie obyło się bez ale... :/ Komplecik fajny ale zimno mu teraz w łapki i zażyczył sobie rękawiczki z klapką bo przecież musi jakoś odbierać ode mnie tel bez ściągania rękawiczek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Komplecik cudny :-) A stosik włoczek całkiem pokaźny :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się to podoba. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  6. Z pewnością mąż jest zadowolony i wcale się nie dziwię jeśli dostaje tak wspaniały komplet. Jak dla mnie bardzo ładne są z nakryć głowy damskie kapelusze https://hatfactory.pl/4-kapeluszekapelusze-damskie które ja nosze prawię codziennie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawie to zostało opisane. Będę tu zaglądać.

    OdpowiedzUsuń