środa, 9 lipca 2014

Bobasowe trampki

Dzisiaj kurier przyniósł mi nową dostawę włóczek i gdy zobaczyłam moteczek delikatnej, różowej włóczki nie mogłam się powstrzymać i musiałam coś z niej zrobić. Długo nie musiałam myśleć co to będzie. Wybór padł na szydełkowe buciki dla dziewczynki. Trampki powędrują do córeczki kuzynki Męża razem z kocykiem, który zamierzam na dniach skończyć :)

Dane techniczne:
Szydełko: 3,5
Włóczka Elysee Laine kolor 039 i 100 ( 100% akrylu w 50g- 150m)
Rozmiar podeszwy: 9,5cm

Na koniec relacja z odebrania paczki z włóczkami :)
Nie tylko mnie cieszy duży, kolorowy, mięciutki moteczek włóczki. W swoim włóczkoholiźmie nie jestem osamotniona :) Mam swojego przyjaciela -Cofisia, który podobnie jak ja cieszy się jak widzi włóczkę. 
Mały cwaniak nie pozwolił mi rozpakować paczki i sam postanowił to zrobić
W takim posłaniu i ja mogłabym spać. Coffe wie co dobre :)
A tu cała zawartość paczki, niestety nie wszystkie moteczki są dla mnie :/

1 komentarz:

  1. Kapciuszki są rozkoszne! Świetna relacja z rozpakowanie włóczek.:)

    OdpowiedzUsuń