piątek, 13 marca 2015

Pasiasta narzuta szydełkowa- odsłona 1

Przyszła pora na odchudzanie zapasów włóczki. Na pierwszy ogień poszła włóczka Super Soft Yarn Himalaya, z której postanowiłam zrobić kocyk/ narzutę na Nasze łóżko. Kocyk ma być sporych rozmiarów więc pewnie zajmie mi to trochę czasu tym bardziej, że zazwyczaj pracuję nad nim gdy z Mężulkiem gdzieś jedziemy autem.
Na dzień dzisiejszy narzuta prezentuje się  jak na zdjęciach poniżej a jej wymiary to 200x80cm i zużyłam na nią po dwa motki każdego koloru włóczki. Teraz narzuta musi niestety wylądować w szufladzie i poczekać na lepsze czasy ponieważ skończyła mi się włóczka którą teraz nie mogę dostać w pasmanterii :(
 Na koniec kilka zbliżeń

7 komentarzy:

  1. Będzie piękna! Ja własnie dzisiaj skończyłam kocyk i jestem mega zadowolona ale rozmory dużo mniejsze tym razem:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. O jej! Cudo :) Podziwiam za takie wyzwanie!
    Piękne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała!!! Piękne kolorki!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna! Ciekawa jestem jak się zachowuje ta włóczka, bo nie mogę się zdecydować czy supersoft czy everyday :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna! Jaki to wzór? Przeszukuję właśnie internet bo poszukuję inspiracji na swoją, a ten jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń