niedziela, 15 marca 2015

Pastelowy kocyk dla Nikolki- KONIEC i SCHEMAT

Skończyłam kocyk, który pokazywałam kilka dni temu w jednym z postów. Kocyk początkowo miał być mniejszy ale jakoś się rozpędziłam i nie wiadomo jak i kiedy powstał dużo większy niż chciałam. To nic. Pruć nie ma sensu, przyda się jak Nikolka będzie większa. Kocyk robiłam wg schematu podanego na końcu postu z tą różnicą, że nie zrobiłam zakończenia w postaci falki.
Dane techniczne:
Szydełko: 4,0
Włóczka: Sweet baby Madame Tricote 520g kolor 307 (100% akryl w 100g -360m)
Rozmiar: 100x130cm
Wzór: znaleziony na stylowi.pl i dzielę się nim poniżej

6 komentarzy:

  1. Piękny!
    Myślałam, że tylko ja nabrałam takiego rozpędu i kocyk dla niemowlaka wyszedł nieco przyduży:) Ja też już skończyłam ale już zaczęłam nieco mniejszy hihi
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest cudny :) kolor włóczki jest na prawde świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny ma przecudne kolorki :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń